Veterans of Dark Side

Forum gildi Veterans of Dark Side

  • Nie jesteś zalogowany.

  • Index
  •  » Druid
  •  » Druid - poradnik dla początkujących

#1 2009-02-01 15:13:52

Djegoo

Administrator

4133262
Zarejestrowany: 2009-02-01
Posty: 14
Punktów :   

Druid - poradnik dla początkujących

Rasy, które mogą wziąć tę klasę:
- Night Elf
- Tauren


Może nosić zbroje:
- cloth
- leather


Może używać broni:
- 1-hand mace
- 2-hand mace
- staff
- dagger
- fist



Druid to strażnik porządku i równowagi natury. Ze szczególnym uczuciem odnosi się do jej sił i czerpie z niej energię. Jako jedyna klasa jest w stanie zmieniać kształ na żądanie i walczyć w różnych formach zwierzecych. Zamienianie się w bestie to jedna z jego najważniejszych umiejętności. Zmiana formy powoduje wyzwolenie z efektów polimorph oraz spowalniających/uniemożliwiających ruch Ponadto, oprócz zmiany kształtu i statystyk, Druid w formie zwierzęcia posiada następujące cechy:
- Druid traktowany jest jako Beast, a nie Humanoid, więc czary na Humanoidów nie działają na niego, ale te na Beast działają
- nie może używać przedmiotów z plecaka ani rozmawiać z NPC
- nie może rzucać czarów (nie dotyczy formy Moonkin, która jest w stanie rzucać czary z rodziny Balance)
- bonusy "Chance on Hit" takie jak Enchant Crusader nie będą działały (w formie Bear, Dire Bear oraz Cat)
- niewrażliwość na działanie umiejętności, które palą lub wysysają manę (w formie Bear, Dire Bear oraz Cat) oraz na polimorph



Druid może pełnić trzy role: healera, tanka lub DPS. Posiada bardzo dobre buffy i leczenie, dlategoż traktowany jest często jako klasa wspomagająca lub tankująca ze względu na mocno defensywną formę niedźwiedzia. Mimo, iż Dru jest w stanie pełnić te role, musi wybrać jedną z nich i podążać jej ścieżką przy inwestowaniu talent pointów. Crowd control (kontrolowanie nadwyżki wrogów) Druida jest słabe w porównaniu do innych casterów - może on rootować czyli unieruchamiać wroga w miejscu, ale ten może wciąż atakować z dystansu. Podczas walki z Beasts jednak może on używać również Hibernate (usypia bestię). Może nosić leather gdy Mage, Warlock czy Priest muszą ograniczyć się do cloth.


Druid posiada następujące atrybuty:

- Balance - grupa bardzo ofensywna - szkoła, w której powinien trenować swoje talenty Druid DPS. Posiada czary zadające obrażenia bez cooldown - Moonfire, Wrath oraz Starfire co umożliwia stały i dość wysoki DPS biorąc pod uwagę talenty Vengeance (zwiększa obrażenia criticala tych trzech czarów), Moonfury (zwiększa obrażenia tych trzech czarów) oraz Moonkin Form (zwiększa pancerz o 360% i daje 3% większą szansę na critical czarem). Problem DPS Druida polega na braku zbroi leather dających bonusy odpowiednie dla niego czyli zwiększające obrażenia czarów i % na critical czarem oraz dające intellect. To sprawia, iż Druid DPS często miesza cloth z leather, a forma Moonkin ma mu wynagradzać braki w defensywie.

- Feral Combat - grupa poświęcona głównie zwierzęcym formom, zwiększająca statystyki (Heart of the Wild) i usprawniająca umiejętności, które Druid posiada w swych zwierzęcych formach. Druid dzięki zwierzęcym formom jest w stanie poruszać się szybciej (40% szybciej w Travel Form), może zadawać znaczne obrażenia melee (Cat Form, podobna pod względem systemu walki do Rogue, gdyż też może wejść w stealth i gromadzi combo points oraz wykorzystuje "energię") lub być wytrzymałym tankiem (Bear lub Dire Bear Form wykorzystując system walki podobny do Warriora - korzystając z punktów rage).

- Restoration - szkoła poświęcona leczeniu i buffowaniu (Mark of the Wild oraz świetne Innervate zwiększające regenerację many celu o 400%). Druid ma dużo pole do popisu swoimi leczącymi czarami podobnie jak Priest. Dru ma w swoim arsenale aż dwa czary HoT (Heal over Time), instant cast (Rejuvination) i 2 sec cast (Regrowth). Ponadto, posiada umiejętność wskrzeszania (Rebirth) i zdejmowania debuffów (usuwa Cursy oraz Poison bardzo skutecznie). Druidzi Resto są bardzo często zapraszania do drużyn i podobnie jak Holy Priest lepiej poświęcić się leczeniu w endgame, gdy już zakończy się levelowanie.


PLUSY:
- możliwość pełnienia kilku ról (ale nie na raz)
- duża defensywa jak na klasę czarującą
- różne formy i związane z nimi korzyści
- przyspieszenie ruchów (Travel Form) jeszcze przed kupnem mounta

MINUSY:
- w przypadku poświęcenia się czarowaniu, braki odpowiednich bonusów (jak +Int czy +xx dmg/% crit do czarów) w zbrojach leather
- słabe crowd control jak na castera


INNE INFORMACJE:

Należy zaznaczyć iż przejście w dowolną formę dzieje się natychmiastowo i podczas przebywania w niej jest się niewrażliwym na efekty polymorph. Spis wszystkich form Druida:

- Bear Form - 10 poziom (quest), pierwsza jaką Dru otrzyma. Zwiększa pancerz o 180% oraz życie i attack power zależnie od poziomu. Jest to tankująca forma.
- Aquatic Form - 16 poziom (quest). Możliwa do użycia tylko w wodzie. Zwiększa prędkość pływania dwukrotnie.
- Cat Form - 20 poziom (trener). Druid otrzymuje zdolności podobne do Rogue, może m.in. używać Prowl (stealth), korzystać z energii oraz umiejetności posługujących się combo pointami. Dzięki talentom prędkość poruszania się może zwiększyć się o 30%.
- Travel Form - 30 poziom (trener). Do użytku tylko na zewnątrz zabudowań. Przyspiesza poruszanie się o 40%. Przydatne do ucieczki i ogólnie do poruszania się.
- Dire Bear Form - 40 poziom (trener). Ulepszona forma Beara. Zwiększa pancerz o 360%, attack power o 120 i życie o 900.
- Moonkin Form - 40 poziom (ostatni talent w drzewku Balance). Forma ta jest zarezerwowana dla Druidów casterów DPS. Zwiększa pancerz o 360% i szansę na critical czarów członków drużyny o 3%.
   
http://wow.gram.pl/images/druid.jpg

Offline

 
  • Index
  •  » Druid
  •  » Druid - poradnik dla początkujących

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
akcja pod wielkim dębem kamienie na szaniec dragi na rl czujnik temperatury silnika vw golf 2 www.pierwszac.pun.pl www.heavenarmy.pun.pl